Tuesday, October

Giżycko czarter jachtów na Mazurach, Chorwacja i Grecja

Bilety lotnicze

0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Bilety lotnicze (8)Nie wiem, czy Ci o tym ostatnio opowiadałam, ale w tym roku na wakacje postanowiliśmy wyjechać za granicę. Przeglądaliśmy tysiące katalogów, stron internetowych, miejsc, które można odwiedzić, aż w końcu wybór padł na Korsykę. Na początku stycznia zamówiliśmy bilety lotnicze i zaczęliśmy się rozglądać za jakimś transportem na miejscu. Od razu postanowiliśmy, że raczej wynajmiemy samochód, niż będziemy się posługiwać komunikacją. Chcieliśmy być niezależni od rozkładu jazdy. Z reguły nie lubimy zrywać się o świcie, a wszelkie wycieczki zorganizowane planowane są na rano. Kiedy już udało nam się zarezerwować samochód, mieliśmy bilety lotnicze, pozostało tylko znalezienie jakiejś fajnej miejscówki na nocleg. Korsyka jest nastawiona na turystów, więc raczej nie powinno to sprawiać nam problemów. Zwłaszcza, że nasze bilety zamówiliśmy nie na szczyt sezonu wakacyjnego, a na maj. I tym sposobem spędzimy całe 10 dni na wspaniałej wyspie. Nie masz pojęcia, jak bardzo się cieszę! Tak dawno nie miałam urlopu…

Ciekawe wpisy o podróżach oraz turystyce:

Tags: żwir siany ostrów, Szybkoschnąca Lakierobejca do wnętrz zastosowanie, bcaa katowice sklep, biceps 34cm, Fotoodmładzanie żary, firma otwierająca sejfy awaryjnie - Warszawa, geodeta głogów cennik, Gniewiński portal, markizy Kęty, GAP Fakturowy BMW, Usuwanie owłosienia żary

About the author:

Related posts
wynajem zestawów igłofiltrów, Umywalka Simas Evolution 58x42cm EVO10, Umywalka Simas Evolution 34x31cm EVO14, przenośniki rolkowe Primacon, Umywalka Simas Arcade 37x28 cm AR035, Umywalka Simas Evolution 31x27cm EVO13, Bidet wiszący Catalano Star 1BSST00, sprzedaż zagęszczarek nawrotnych i trójwałkowych, sprzątanie grobów na Północnym Warszawa, Lekkie przyczepki sprzedawane woj. pomorskie